..........

دانش‌پژوه بودن را به دانش‌آموزان می‌آموزیم

محمد فراهانی

محمد فراهانی:
دانش‌پژوه بودن را به دانش‌آموزان می‌آموزیم

محمد فراهانی، یکی از معاونان آموزشی دبیرستان فرهنگ، دلیل حضور در نمایشگاه را تفاوت در ایدئولوژی مرسوم این حوزه می‌داند.

محمد فراهانی درباره دلیل حضور مجتمع آموزشی فرهنگ در نمایشگاه گفت: بحث اصلی، تفاوت در ایدئولوژی بود که جنبه مالی مدارس غیرانتفاعی است. هدف جذب سرمایه در مجتمع آموزشی فرهنگ نه اینکه مهم نباشد، اما در اولویت اول و دوم قرار ندارد. تلاش کل مجتمع بر حضور دانش‌آموزان در فضای سالم و آموزش صحیح است تا بر اساس آن در آینده بتوانند در جامعه حضور مفیدی داشته‌باشند و زندگی خوبی برای خود بسازند.
وی گفت: ما اینجا تنوع برنامه را متناسب با برنامه‌های مدرسه داریم. ازجمله آنها کلاس‌مداری است که در کلاس‌های پویا دانش‌آموزان موضوع موردنظر را دریافت می‌کنند و روی مباحث جزیی با تحقیق بررسی به نتیجه‌ دیکته نشده‌ای می‌رسند که دبیر فقط نقش راهنما و هدایت‌کننده را در دست‌یابی به‌ آن دارد. به نوعی شبیه نحوه آموزش در دانشگاه‌هاست و بچه‌ها طی ‌آن دانش‌پژوه بودن را یاد می‌گیرند. دوره‌های خلاقیت و برنامه‌های فوق‌العاده‌ای مثل خطاطی، موسیقی، سفالگری و صنایع دستی طی روزهای مختلف هفته با حضور دبیران توانمندبرگزار می‌شود
فراهانی افزود:. یکی از کارهای خاص مجتمع استفاده از نرم‌افزاری است که اولیا به شکل برخط در منزل و دبیرستان می‌توانند کارها را کنترل کنند و تعامل خوبی میان دانش‌آموزان، مدرسه و والدین شکل می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *