..........

به‌فکر شکوفایی خلاقیت دانش‌آموزان هستیم

خلاقیت

به‌فکر شکوفایی خلاقیت دانش‌آموزان هستیم

آرزو فلاح درباره اهمیتی که مجتمع آموزشی فرهنگ برای خلاقیت قائل است، گفت: مدرسه در زمینه خلاقیت بسیار فعال است، البته ما در نمایشگاه همه دستاوردها را نیاوردیم چون چنین برنامه‌ای نداشتیم. فقط این بوم را آورده‌ایم که تا آخرین روز نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیر دولتی و صنایع آموزشی وابسته در غرفه قرار دارد و همه کسانی که مراجعه می‌کنند در صوررت تمایل می‌توانند روی آن نقاشی بکشند یا حتی نقاشی‌های دیگران را رنگ‌آمیزی یا تکمیل کنند و یا حتی با امضایی به یادگار از خودشان، ما را خوشحال کنند.
وی ادامه داد: در مدرسه ما در حیطه نقاشی خلاق کار فراوانی می‌شود و هیچ محدودیتی برای دانش‌آموزان ایجاد نمی‌کنیم تا آنچه را که در ذهن دارند درباره یک موضوع روی کاغذ بیاورند و قطعا در دفعات بعدی آن ایده را کامل‌تر خواهندکرد. در شاهنامه‌خوانی نیز تصویرسازی‌های خوبی را از دانش‌آموزان داریم.
فلاح گفت: ما دانش‌‌آموزان را در پایه سوم، چهارم و پنجم با سبک‌های مختلف هنری در نقاشی آشنا می‌کنیم. آنها مهارت شناختن سبک‌های نقاشی مانند کوبیسم، رئالیسم، امپرسیونیسم را پیدا می‌کنند و هرجا نقاشی با این سبک‌ها ببینند می‌توانند تشخیص دهند که چه سبکی است. راجع به آن هنرمند و کارش توضیح می‌دهیم و آنها با خلاقیت خودشان نقاشی با آن سبک می‌کشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *