..........

نخستین مجمع عمومی اولیا و مربیان مجتمع آموزشی فرهنگ

نخستین مجمع عمومی اولیا و مربیان

نخستین مجمع عمومی اولیا و مربیان مجتمع آموزشی فرهنگ روز پنج شنبه ۱۸ مهر ماه ۱۳۹۸ برگزار شد.
در این جلسه که با حضور اعضای محترم نمایندگان اولیا، مدیریت و موسس محترم مجتمع آموزشی فرهنگ، نماینده ایشان سرکار خانم دکتر فاتح راد و همکاران فرهنگ صورت گرفت، توافقاتی جهت پیشبرد هرچه بهتر حوزه آموزشی و تربیتی در مجتمع به انجام رسید.
شروع جلسه با نماهنگی چند دقیقه ای در رابطه با مجموعه فعالیت های دبستان از بدو تاسیس تا کنون شروع شد که تشویق و توجه حضار را به همراه داشت.
در ابتدای جلسه، جناب آقای فاتح راد مدیریت و موسس محترم مجتمع با خوشآمد گویی و تبریک سال تحصیلی جدید به اولیای محترم و مجموعه مربیان، حضور میهمانان جلسه را گرامی داشت.
در ادامه دکتر عابدی مدیریت محترم دبستان با ارایه چشم اندازی از برنامه های تدوین شده دبستان در طول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در خصوص برنامه های پیش رو برای دانش آموزان و در جهت رشد و بالندگی آن ها دقایقی را ایراد سخنرانی نمود. آقای عابدی با ارایه سند تحول در آموزش و پرورش و لزوم پیشبرد کارها به سمت و سوی فناوری نوین تاکید داشتند که امروزه راه بقای مدارس در تبدیل کلاس های درسی از حالت سنتی به مدرن و تحول بنیادین در ایجاد کلاس های هوشمند و ترویج مجموعه کلاس های کارگاهی و عملی می باشد. ایشان خاطر نشان کردند که مجتمع آموزشی فرهنگ به منظور تحقق این مهم در ایجاد کلاس های مهندسی ذهن و رباتیک قدم های محکمی برداشته است. دکتر عابدی در ادامه ی صحبت ها به اولیا این اطمینان را دادند که مجتمع آموزشی فرهنگ در صدد ایجاد کلاس های خلاقیت و شناخت کودک با تاکید بر این اهداف است .
سپس سرکار خانم دکتر امیرآتشانی در رابطه با روانشناسی ارتباط و همزیستی با کودک و نحوه ایجاد کانال ارتباطی با دانش آموزان در عصر جدید صحبت کردند. ایشان با تاکید بر فعالیت های استارتاپی و کانالیزه سازی این نمونه فعالیت ها برای دانش آموزان از سنین پایین و آموزش مبانی اصولی استارتاپ ها در کلاس های آموزشی مدارس به این گونه فعالیت ها تاکید بسیاری داشتند.
ایشان با بیان اینکه در جلسات پرسش و پاسخ آنلاین که با بعضی اولیا داشته اند، علاقه و دغدغه آنان را به این نوع نگرش مشاهده کرده اند خاطر نشان نمودند که ارتباط موثر با کودک در نحوه یادگیری آن ها نقش اساسی را ایفا میکند.
در پایان جلسه گروه خلاقیت دبستان با ارایه نمونه کارهای پایگاه تابستانی به اولیا و انجام یک بازی گروهی خلاقانه با آن ها جلسه را به اتمام رساندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *