..........

رویداد آموزش کودکان بر بستر فن آوری

برگزاری “رویداد آموزش کودکان بر بستر فن‌آوری اطلاعات یادگیری مهارت کارآفرینی” در مجتمع آموزشی فرهنگ

مجتمع آموزشی فرهنگ در راستای اعتلا و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ کسب و کار، “رویداد آموزش کودکان بر بستر فن آوری اطلاعات یادگیری مهارت کارآفرینی” را تحت نظارت سازمان فن آوری و ارتباطات برگزار می نماید.

فن‌آوری

 

این رویداد آموزشی برای گروه سنی ۵ تا ۱۳ سال می باشد که روز دوشنبه ۱۱ شهریور ماه، از ساعت ۹ الی ۱۳ در مجتمع آموزشی فرهنگ برگزار خواهد شد.

در این رویداد که با حضور ریاست محترم سازمان فن آوری و ارتباطات جناب آقای دکتر ناظمی و هیات همراه، جمعی از مدیران مناطق آموزش و پرورش شهر تهران، مدارس، کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پژوهش‌سراها و دانش آموزان و اولیاء ایشان برگزار می گردد، دانش آموزان علاوه بر آموزش و یادگیری مهارت کارآفرینی، به ارائه دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

بازدید برای عموم رایگان بوده و علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس فلکه سوم تهرانپارس، بلوار شاهد، تقاطع خیابان خدابنده و خیابان جمیلی شبستری، پلاک ۳۰۸، مجتمع آموزشی فرهنگ در این رویداد شرکت نمایند.

لازم به ذکر است برای شرکت در این رویداد، تبلت یا موبایل متصل به اینترنت خود را به همراه داشته باشید.

اخبار و اطلاعات این رویداد را می توانید در کانال های تلگرام مجتمع به نشانی farhang_sch4@ و  farhang_gsch4@ و اینستاگرام مجتمع به نشانی farhangschool@ مشاهده بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *