..........

برگزاری مراسم عزاداری اربعین

برگزاری مراسم عزاداری اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) در مجتمع آموزشی فرهنگ

به مناسبت اربعین سالار شهیدان و جهت تلفیق آموزش با سنت ها و ارزش های اسلامی و ایجاد شور و شعور حسینی در میان دانش آموزان صبح امروز مراسم عزاداری و سوگواری با حضور تعدادی از مسئولین و معلمان و دانش آموزان در مجتمع آموزشی فرهنگ به صورت همزمان در دبستان و دبیرستان برگزار شد.
در این برنامه که آقای فاتح راد موسس محترم مجتمع، معاونین دبستان و دبیرستان و جمعی از همکاران نیز حضور داشتند پس از مقدمه ای کوتاه در رابطه با قیام امام حسین (ع) و اتفاقات روز اربعین، تعدادی از دانش آموزان دبیرستان به مداحی و روضه خوانی برای شهدای کربلا پرداختند. همچنین در طی مراسم، دانش آموزان دبستان و دبیرستان فرهنگ با مداحان نوجوان همنوا شده و به سینه زنی و عزاداری مشغول شدند. در پایان پس از دعای خیر و تعجیل در فرج امام زمان (عج) دانش آموزان راهی کلاس های خود شدند.

امام حسین (ع) فرمودند: همانا، سخاوتمندترین مردم کسی است که کمک نماید به کسی که امیدی به وی نداشته، و بخشنده ترین افراد کسی خواهد بود که از روی توان و قدرت گذشت نماید، و بهترین کسی که صله انجام دهد، آن فردی است که با کسانی رفت و آمد می کند که با او قطع رابطه کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *