..........

جشن فارغ‌التحصیلی کلاس اولی‌های فرهنگ

 

جشن فارغ‌التحصیلی کلاس اولی‌های فرهنگ تهرانپارس برگزار شد. جشن الفبا یا فارغ‌التصیلی کلاس اولی‌ها جشنی است که بعد از آموختن حروف الفبای فارسی در پایان سال تحصیلی برای کودکان برپا می‌شود. در این جشن از دانش‌آموزان کلاس اولی بابت یک سال تلاش و کوششی که برای سواددار شدن داشته‌اند، تقدیر می‌شود. اجرای برنامه‌های متنوع از قبیل شعرخوانی، نمایش، سرود الفبا و اجرای برنامه‌ی ریتم و گیم یک خاطره بیاد ماندنی از کلاس اول ابتدایی در ذهن بچه‌ها باقی می‌گذارد و به ایجاد انگیزه برای یادگیری در کودکانمان کمک می‌کند. مدرسه‌ی فرهنگ با برگزاری جشن الفبا علاوه بر ثبت خاطرات شیرین و هیجان‌انگیز برای کودکان از معلمان دلسوز و همراه کلاس اول نیز قدردانی کرد.

 

جشن کلاس اولی‌ها ۱۴۰۲


امسال این مراسم در فرهنگسرای اندیشه و با حضور پدرومادرها برگزار شد. دانش‌آموزان با لباس‌های آراسته دست‌در دست اولیای خود در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای اندیشه حضور پیدا کردند و برنامه‌های متنوعی را برای معلمان و پدرومادر خود اجرا کردند. از دیگر فعالیت‌های منحصربه‌فرد که مجتمع آموزشی فرهنگ تدارک دیده بود برنامه ریتم‌وگیم بود که توسط تیمی حرفه‌ای اجرا و شور و شادی بی‌نظیری را برای بچه‌ها و اولیا به‌همراه داشت.

در پایان مراسم عکس‌هایی با لباس فارغ‌التحصیلی به دانش‌آموزان پایه اول و پیش‌دبستانی هدیه شد.

این ویدئو خلاصه‌ای از مراسم است و برای دیدن فیلم کامل مراسم جشن فارغ‌التحصیلی کلاس اولی‌های ورودی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به صفحه مدرسه‌ی فرهنگ در سایت آپارات مراجعه کنید.

لینک فیلم کامل مراسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *