..........

جلسه‌ی مجمع عمومی همکاران و اولیا پایه ششم

شنبه ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۸ در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی فرهنگ برگزار شد.

در این جلسه که با حضور جمع اولیای محترم دانش آموزان و در رابطه با وضعیت و برنامه های تحصیلی دانش آموزان پایه ششم برگزار شد، جناب آقای غلامی، مدیریت محترم دبیرستان با اشاره به گذار دانش آموزان از دوره ابتدایی به متوسطه و شرایط خاص این گذار، خاطر نشان کردند میبایست در پایه ششم با توجه به حساسیت تحصیلی و دشوار تر شدن دروس، نحوه ی مطالعه و تعامل دانش آموزان با اولیا و مدرسه تغییر کند . ایشان همچنین به رشد تحصیلی و اهمیت نمره گزاری کمی و تغییرات آن برای دانش آموزان تاکید داشتند .

در ادامه، جلسه با گفتگویی میان دبیران علوم، ریاضی، ادبیات و مطالعات اجتماعی و اولیا، برای ارایه گزارشی در جهت پیشبرد هرچه بهتر این دروس، ادامه یافت .
در این جلسه، دبیران در حوزه های مختلف به تبادل نظر و گزارش فعالیت های کلاسی خود به اولیا پرداختند و با اعلام ساعات ملاقات هریک، اعلام آمادگی خود را برای صحبت حضوری با اولیا اعلام کردند .
در ادامه جناب آقای فراهانی، معاونت فناوری دبیرستان با اشاره به سامانه مدیر و ویژگی های مفید آن برای دانش آموزان به این موضوع اشاره کردند که اولیا میتوانند از طریق این سامانه وضعیت تحصیلی دانش آموزان خود را مورد بررسی قرار دهند . همچنین اولیا در صورت بروز مشکل در این زمینه باید با ایشان در ارتباط باشند.
در پایان جلسه، مشاوره ی کوتاهی با تعامل و صحبت گروهی اولیا و سرپرست مطالعات فکری مجتمع آقای دکتر کریمی در رابطه با دوره نوجوانی، پا گذاشتن دانش آموزان به این دوره و چالش های پیش رو برای اولیا در نوع برخورد و تعامل با آن ها صورت گرفت .

لازم به ذکر است که ساعات ملاقات اعلام شده دبیران در جلسه به شرح زیر است :

جناب آقای آماده، دبیر محترم درس ادبیات، دوشنبه های هر هفته ساعت ۱۱:۴۵ الی ۱۲:۳۰ صبح
جناب آقای اباذری، دبیر محترم درس علوم و ریاضی یکشنبه های هر هفته ساعت ۱۱:۴۵ الی ۱۲:۳۰ صبح
جناب آقای مهماندوست، دبیر محترم درس مطالعات و تفکر، سه شنبه های هر هفته از ساعت ۹:۱۰ تا ۹:۵۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *