..........

جشن شکوفه‌ها

جشن شکوفه‌ها یکی از رویدادهای معمول برای دانش‌آموزان کلاس اولی است. این رویداد یک فرصت برای خوش‌آمدگویی به دانش‌آموزان جدید و آشنایی با محیط تحصیلی است. در مجتمع آموزشی فرهنگ جشن شکوفه‌ها با اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع برای دانش‌آموزان و والدین همراه است. جشن شکوفه‌های کلاس اولی‌ها فرصتی عالی برای ایجاد یک تجربه خاص و به یادماندنی برای دانش‌آموزان کلاس اولی است و به آنها اعتماد به نفس و احساسی خوشایند از محیط تحصیلی می‌دهد.

اولین روز مدرسه یک روز مهم و به‌یاد ماندنی در زندگی هر فرد است. برای دانش‌آموزان کلاس اولی روز اول مدرسه یا جشن شکوفه‌ها آغاز یک سفر جدید تحصیلی است که می‌تواند هیجان‌انگیز و همزمان دلهره‌آور باشد. 

 
جشن شکوفه‌ها مهر ۱۴۰۲

چرا که بچه‌ها برای اولین‌بار با همکلاسی‌ها و معمان خود دیدار می‌کنند. ملاقات با افراد جدید ممکن است نگرانی‌هایی را برای والدین و فرزندان به دنبال داشته باشد. مجتمع آموزشی فرهنگ برای مدیریت این تغییرات و تجربه‌های جدید هفته‌ی آخر شهریور را به آشنایی کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها با مدرسه و معلمان اختصاص می‌دهد. بچه‌ها در روزهای اعلام‌شده به‌همراه والدین خود به مدرسه می‌آیند و همراه با بازی و جشن با محیط جدید آشنا می‌شوند. کاوش در محیط مدرسه، سر زدن به کلاس‌ها و ساختمان مدرسه و آشنایی با امکانات مجتمع از برنامه‌های مختص جشن شکوفه‌ها در مدرسه فرهنگ است. برنامه‌هایی که امسال در این جشن اجرا شد عبارتند از:

صبحانه‌ی گروهی

حفظ تعادل با حلقه

لی‌لی موزیکال

طراحی آهنگ با ریتم

پرش روی حلقه

تونل مادروکودک

توپ بازیگوش

کارگاه ریتم‌وگیم مادروکودک

اولین روز مدرسه در مجتمع آموزشی فرهنگ شروع یک ماجراجویی جدید است. بچه‌ها با گذشت زمان، با محیط اطراف و وظایف روزمره خود ارتباط برقرار می‌کنند. در این ماجراجویی بچه‌ها دوستان جدیدی پیدا خواهند کرد و چیزهای زیادی یاد خواهند گرفت. همکاران ما در دبستان فرهنگ تمام تلاششان را می‌کنند تا دانش‌آموزان از این سفر لذت ببرند و فرصت‌های رشد و یادگیری را در آغوش بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *