..........

افتتاح کانون ادب و هنر مجتمع فرهنگ هم‌زمان با شب یلدا

هم‌زمان با مراسم جشن یلدا در روز چهارشنبه اول دی‌ماه، کانون ادب و هنر مجتمع آموزشی فرهنگ فعالیت خود را آغاز کرد. در این مراسم پس از سخنرانی آقای فاتح‌راد درباره‌ی نقش ادبیات و هنر در تربیت انسان و آبادانی ایران، مسابقاتی با محوریت ادبیات بین دانش‌آموزان پایه‌های ششم تا نهم برگزار شد. دانش‌‌آموزان در ابتدای برنامه با اجرای موسیقی به هنرنمایی پرداختند. سپس گروه‌های رقابت‌کننده با قرعه‌کشی، نوازنده‌ی خود را انتخاب کرده و ترانه‌سرایی و آهنگسازی را با موضوع یلدا آغاز کردند. داوران این مسابقه سرکار خانم گیتی صفرزاده، سرکار خانم آرزو اسلامی و آقایان عبدالعلی فاتح راد، ناصر آویژه و اسماعیل امینی بودند که در بخش پایانی برنامه با امتیازدهی به ترانه‌ها و آهنگ‌ها، برنده را اعلام و جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان اهدا کردند.
عضوگیری کانون ادب و هنر در طول برنامه از طریق فرم‌ عضویت انجام شد و دانش‌آموزان زمینه‌ی فعالیت هنری یا ادبی خود را در این فرم‌ها مشخص کردند. در پایان نیز یادبودی شامل اشعار حافظ به حاضرین اهدا شد.
کانون ادب و هنر مجتمع آموزشی فرهنگ قصد دارد برای شناسایی، پرورش خلاقیت‌ها و توانایی‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های ادبی و هنری برنامه‌هایی را ارائه کند و امیدوار است در این راه از همراهی و همکاری اهل فرهنگ و هنر برخوردار شود.